פוליגרף

מיהו מומחה לפוליגרף

מיהו מומחה לפוליגרף

מיהו מומחה לבדיקת פוליגרף

עם העלייה בפופולאריות של בדיקות פוליגרף המבוצעות עבור אנשים פרטיים, גופים עסקיים ושאר לקוחות המבקשים לברר האם מישהו דובר אמת או שקר.

קיימת גם עליה בגורמים המגדירים עצמם מומחים לפוליגרף, בעוד שלא כל בודק הוא מומחה ואי לכך לא כל בודק מספק את אותה רמת אמינות ואת אחוזי הדיוק הגבוהים ביותר.

אז איך תבינו האם אתם עובדים עם מומחה לבדיקות פוליגרף או עם גורם לא מנוסה ולא מקצועי מספיק – מיד נסביר את כל השלבים.

בחירת מומחה בדיקת פוליגרף אינה פשוטה כל כך כמו ביצוע חיפוש בגוגל ובחירה אקראית מרשימת התוצאות.

למעשה, נתקלנו לא אחת בלקוחות אשר קיבלו תוצאות של בדיקות פוליגרף מגורם לא מספיק מנוסה ומקצועי, אך בהמשך תוצאות אלו הופרכו בבדיקה איכותית, אמינה ומדויקת יותר.

קראו את הטיפים שלנו לגבי ההגדרה של מיהו מומחה לבדיקת פוליגרף וכך תוכלו לוודא שאתם מקבלים בדיקת אמינות אמינה ומדויקת וגם מקבלים תמורה למחיר שאתם משלמים עבור הבדיקה.

בודק פוליגרף עם עבר מקצועי במגזר הממלכתי

היבט אחד בקביעה מיהו מומחה אמיתי לבדיקות פוליגרף הוא שרצוי לעבוד עם בודק אשר בעברו עבד בתחום במגזר הציבורי.

המשמעות של עבודה בתחום הפוליגרף במגזר הציבורי היא שאותו בודק ביצע המון בדיקות, עם מגוון מקרים ולטובת מטרות רבות ומגוונות, וזה בתורו מבטיח לכם מומחיות אמיתית וניסיון יקר מפז שיתרום ישירות לאמינות ולדיוק הבדיקה המוזמנת על ידכם.

במגזר ציבורי הכוונה לגופים ממשלתיים רשמיים העושים שימוש שוטף בבדיקות פוליגרף, למשל מדובר על המשטרה, משרד המשפטים, עבור תהליכי סינון וגיוס עובדים לחברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה וכיוצא באלו.

לצד הניסיון הרב שצוברים בודקי פוליגרף במגזר הציבורי, אותו בודק מקצועי עובר מלכתחילה תהליך סינון קפדני ע"י הגורמים הממשלתיים והציבוריים כדי להבטיח אמינות, דיוק ושקיפות בעבודתו.

בודק עם ניסיון מקצועי ותיאורטי רב בתחום הפוליגרף

בדיקות פוליגרף מתבססות על מדע רב ומדובר על תחום מורכב אשר כולל כמובן השלכות פוטנציאליות על נבדקים שונים, בכל סוגי הבדיקות ולכל המטרות.

לכן מומחה לבדיקות פוליגרף הוא בודק בעל ניסיון עשיר ומקיף בתחום, ניסיון מעשי בביצוע בדיקות עם אחוזי דיוק גבוהים ובדוקים וכמו כן ניסיון תיאורטי בתחום.

כך למשל מומחה פוליגרף הוא בודק אשר גם עוסק במחקר פעיל בתחום ורצוי אפילו בודק אשר מלמד את נושא הפוליגרף לגופים רשמיים או להכשרת בודקים עתידיים.

בפועל, מכוני פוליגרף רבים מגדירים עצמם מומחים לתחום, גם בהיעדר ניסיון משמעותי ואמיתי – כך שעצם ההגדרה כ"מומחה" אינה מספיקה למרבה הצער עבור הצרכן הסופי המחפש גורם בודק אמין ומקצועי.

בפוליגרף, באמת שאין תחליף לניסיון ולהכשרה מקצועית מקיפה.

חברות באיגודים מקצועיים מכובדים ומוכרים

מומחה לבדיקת פוליגרף יהיה ברוב מוחלט של המקרים חבר באגודת הפוליגרף האמריקאית – האיגוד המקצועי המוביל והחשוב ביותר בתחום כיום.

כמו כן רצוי לבדוק האם הבודק חבר פעיל ורשום באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל.

מדוע זה חשוב בכלל?

זיהוי נכון של מומחה לבדיקת פוליגרף ועבודה מקצועית רק עם בודק העונה לדרישות אלו היא נושא חשוב כל כך בדיוק בגלל המורכבות והרגישות של בדיקות אלה.

אמינות ודיוק תוצאות הפוליגרף תהיינה איכותיות וברמה גבוהה בעיקר לפי רמת הבודק עצמו – זוהי קביעה המגובה במחקרים ובפרוטוקולים המקצועיים שגובשו לאורך עשרות שנים.

לסיכום: אם תבדקו את כל הפרטים והנושאים שסקרנו כאן, תדעו שאכן אתם עובדים עם מומחה בדיקות פוליגרף ושאתם יכולים לסמוך על קבלת תוצאות אמינות, מדויקות וללא כל הטיה או סטייה גסה.

פנו אלינו עוד היום.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

בדיקה לגילוי האזנות סתר

בדיקות האזנה סתר – חוקי או לא? בארצנו הקטנטונת מדברים הרבה על האזנות סתר, שהיו חלק חשוב בפרשיות שחיתות שונות ומשונות. אבל – לא כולם

איך לעבור בדיקת פוליגרף?

בכתבה הבאה ננסה לענות בצורה המיטבית ביותר כיצד ניתן לעבור את בדיקת הפוליגרף, על הצד הטוב ביותר. ראשית נרחיב מעט על מהי בדיקת פוליגרף, מקורה

קבילות פוליגרף בבית משפט

פוליגרף בבית משפט מכשיר הפוליגרף, שהומצא בשנת 1885 ומאז עבר לא מעט גלגולים ושינויים, משמש חוקרים רבים לצורך זיהוי שקרים וגילוי האמת. המכשיר, בהתבסס על