פוליגרף

בדיקת פוליגרף לעובדים

בדיקת פוליגרף לעובדים

פוליגרף לעובדים 1

עומד להעסיק עובד חדש? רוצה לדעת אם הוא אמין ואפשר לסמוך עליו?

לביצוע בדיקת פוליגרף לעובדים פנה לש.ברוק בע"מ עוד היום: 5754728 – 03!

קשה מאד למצוא כיום עובדים טובים, ויתרה מכך, גם אם מצאתם עובד ישר, מהימן ולויאלי הפיתויים הגדולים האורבים בחוץ עלולים לגרום לו, עד מהרה, לשכוח את כל מידותיו הטובות, ולגרום לו להפוך ל"שונה" ממה שהיה ביום בו החלטתם להעסיק אותו. עם כל הכאב והצער בדבר, אנחנו, המעסיקים, צריכים להתמודד עם עובדה מצערת זו בעיניים פקוחות. אין ספק, כי ידיעה זו עלולה להפוך כל בעל עסק או מנהל לחשדן ולממורמר, אולם, יחד עם זאת, כיום, חשוב להשתמש בביצוע בדיקות פוליגרף ומבחני אמינות לעובדים, על מנת לצמצם את הסיכון העתידי לעסק שלכם, כמו גם לזהות, במצבי משבר עסקיים, מי מדליף מידע עסקי, מועל, גונב וכד'.

שלא יובן לא נכון, אנחנו בעד לתת אמון בעובדים, אבל אמון זה איננו חייב להיות אמון עיוור והוא אף צריך להיות מוגבל ומסויג, ולהגיע עד הגבול שבו עלול העסק להיפגע כתוצאה מהאמון שניתן בעובד. הבעיה העיקרית העלולה להתעורר, היא משבר אמון מצד העובד בעת הבקשה לביצוע בדיקת פוליגרף, במיוחד, כאשר העובד חף מפשע, ונעלב מעצם הבקשה לבצע בדיקה כזו. מצד שני, מאחר וביצוע בדיקת פוליגרף מחייבת את הסכמתו של הנבדק ואיננה יכולה להיכפות עליו, בהחלט יתכן כי עובד חף מפשע שנחשד בפגיעה כלשהי בעסק, ישתף פעולה ואפילו ייזום את בדיקת הפוליגרף בעצמו, על מנת לנקות את עצמו מכל חשד.

סינון מועמדים פוטנציאליים

בדיקות פוליגרף לעובדים יכולות להוות עבורכם, המעסיקים, כלי מצוין לסינון מועמדים פוטנציאליים, בנוסף לבדיקות הגרפולוגיות ולבדיקות נוספות, אשר נותנות לכם תמונת מצב מקיפה ככל האפר על הכדאיות בהעסקתו של עובד זה או אחר, עוד בשלב הגשת מועמדותו לאיוש המשרה או התפקיד.ש.ברוק בע"מ הינה חברה המתמחה בביצוע בדיקת פוליגרף מקיפות לעובדים, אשר נועדו לשקף את אמינותם ומהימנותם של מועמדים פוטנציאליים ושל עובדי החברה. מכשיר הפוליגרף מאפשר לכם כמעסיקים, להבטיח לעצמכם שקט נפשי. מדובר באחת השיטות המקובלות והנפוצות ביותר לסינון עובדים ולבדיקת מהימנותם של עובדי העסק/החברה, על בסיס תקופתי.

בדיקת לסינון עובדים

כאשר אתם מראיינים מועמד לתפקיד מסווג או בעל אופי רגיש, חשוב שתנצלו את כל הכלים העומדים לרשותכם על מנת שתוכלו לדעת שאכן מדובר במועמד ראוי, אמין וישר. לשם כך ראיון אינו מספיק, ויש לנקוט באמצעים נוספים. אחד מאמצעים אלו הוא בדיקת פוליגרף לעובדים העתידיים, ומטרתן בדיקת דיווחו העצמי של המועמד בהתייחס לעברו התעסוקתי ומהימנותו.

במקומות עבודה בעלי רגישות גבוהה מקובל לערוך בדיקת פוליגרף תקופתית לעובדים, על מנת לחשוף עובדים שמעלו בתפקידם וכמובן גם להרתיע אותם מפני ביצוע מעשים כאלה. במקרים ספציפיים בהם התגלו ממצאים חריגים בחברה, הפוגעים בטוהר המידות, מקובל לבצע ל"חשודים" בדיקות פוליגרף.

במקרים בהם יש מספר בדיקות או מבחן אמינות מקיף, ניתן לבצע את בדיקות הפוליגרף באתר החברה – ברשותנו הכלים, הידע והניסיון על מנת להשיג עבורכם את התוצאות המהימנות ביותר. נשמח לעמוד לשירותכם ואף לספק לכם מענה הולם על כל שאלה שמטרידה אתכם.

בדיקת פוליגרף לעובדים – האם הן קבילות?

חשוב לציין כי בדיקת פוליגרף אין קבילה בינהול משפט פלילי, אך בהחלט קבילה במהלך הליכים אזרחיים ומשפטים אזרחיים,אם היתה הסכמה בין הצדדים כי הבידקה תהיה חלק מהממצאים המשפיעים. יש לזכור כי יש מקרים בהם הנבדק אמנם "יכשל" בבדיקה, אך יוכל לערער על הקביעה בטענת בעיות רפואיות מסוימות או מצב רגשי נקודתי כלשהו.

בדיקת פוליגרף לעובדים – למה דווקא אנחנו?

  • החברה מנוהלת על ידי שלמה ברוק, יו"ר איגוד בודקי הפוליגרף בישראל (2004-2012).
  • ברשותנו ידע רב וניסיון עשיר בתחום: עבדנו מול חברות, מוסדות וארגונים מובילים.
  • אנחנו משתמשים במכשירי פוליגרף מתקדמים מתוצרת LAFAYETTE INSTRUMENT.
  • אנו דואגים לספק לכל קהל לקוחותינו שירות אדיב, יחס אישי וייעוץ מקצועי.

לקבלת מידע נוסף על ביצוע בדיקת פוליגרף, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך האתר או בטלפון phone טל: 03-5754728

לחצו כאן לקבלת מידע נוסף על בדיקה גרפולוגית.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

איך לבחור חוקר פוליגרף פרטי בצורה טובה?

כיום ניתן לראות רבים אשר בוחרים לקיים חקירות פוליגרף ממגוון רחב של סיבות. אלו יכולות להיות חקירות אישיות ופרטיות או חקירות מקצועיות של מקומות עבודה, מעסיקים וכדומה. אם אתם גם רוצים להזמין חקירה כזו, ולא משנה מהי הסיבה בגללה אתם מבקשים להזמין את אותה חקירה, הגעתם אל המקום הנכון.

ישנה משמעות עמוקה מאוד לבחירה נכונה של חוקר פוליגרף מקצועי. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בבעל מקצוע מומחה אתם חייבים לבדוק אותו היטב. הניסיון שלנו, הותק שלנו בתחום והידע העמוק אותו צברנו עם השנים כל אלו הופכים אותנו למובילים בתחום חקירות הפוליגרף במגוון רחב של סוגים.

חוקר פוליגרף המתמחה במגוון רחב של חקירות

בכדי לבחור חוקר פוליגרף בצורה טובה אתם חייבים לבחור חוקר אשר יש לו ניסיון במגוון רחב של חקירות שונות, פרטיות ומקצועיות כאחד. חוקר פוליגרף שכזה הינו חוקר פוליגרף בעל ניסיון רב ובעל ידע אשר יאפשר לו לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר ויאפשר לו לבצע את החקירה באופן נכון ומדוייק ללא כל בעיה. לפני שאתם בוחרים את החוקר, נסו לאתר המלצות וחוות דעת עליו מחברים או מכרים אשר השתמשו בשירות שלו בזמן האחרון, ותוכלו למצוא מגוון רחב של המלצות כאלו על השירותים שלנו.

ציוד ייחודי עבור חקירות מקצועיות

חוקר פוליגרף אשר מבצע חקירות מקצועית צריך להיות בעל ציוד מתאים וכלים אשר יאפשרו לו להציע את שירותיו לא רק במשרד אלא גם במקומות אחרים. לעיתים החקירה תצטרך להיות מבוצעת דווקא במשרדים של הלקוחות, בבתים פרטיים או בכל מקום אחר ולכן חשוב לנו להחזיק ציוד אשר יאפשר לנו להיות ניידים ולבצע את החקירה בכל מקום על פי הצרכים שלכם.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

בדיקה לגילוי האזנות סתר

בדיקות האזנה סתר – חוקי או לא? בארצנו הקטנטונת מדברים הרבה על האזנות סתר, שהיו חלק חשוב בפרשיות שחיתות שונות ומשונות. אבל – לא כולם

איך לעבור בדיקת פוליגרף?

בכתבה הבאה ננסה לענות בצורה המיטבית ביותר כיצד ניתן לעבור את בדיקת הפוליגרף, על הצד הטוב ביותר. ראשית נרחיב מעט על מהי בדיקת פוליגרף, מקורה

קבילות פוליגרף בבית משפט

פוליגרף בבית משפט מכשיר הפוליגרף, שהומצא בשנת 1885 ומאז עבר לא מעט גלגולים ושינויים, משמש חוקרים רבים לצורך זיהוי שקרים וגילוי האמת. המכשיר, בהתבסס על